Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Be kell vallanom az elmúlt időszakban híján voltam egy kiadós csókolózásnak. Sőt, azt kellett megtapasztalnom, hogy a generációm férfi tagja meglehetősen bénán művelik ezt a műfajt, vagy nem fordítanak rá kellő figyelmet, vagy teljesen mellőzik. Aztán a minap nagyon kellemes csalódás ért, olyannyira, hogy még abbahagyni se bírtam. Élveztem, ahogy hozzásimulhatok és csak csókolózunk és csak csókolózunk és csókolózunk. Hol vadabbul, hol lágyan, hol simogatón, hol harapva. Hihetetlenül kellemes élmény volt.

Mikor arról kezdtem elmélkedtem a barátnőimnek, hogy megint rájöttem, mennyire fontos is ez, legnagyobb meglepetésemre  mindegyikőjük felsóhajtott, hogy tényleg, de régen csókolózott már egy jót, függetlenül attól, hogy párkapcsolatban él-e vagy sem. Döbbenetes, hogy mennyire megfeledkezünk erről, pedig annyira egyszerű és kellemes módja az együttlétnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr414736238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása