Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexzsenire bukkantam

2012.05.25. 20:35

Ma néhány óra lefogása alatt kérdőjeleződött meg bennem minden a szexszel kapcsolatban. Pedro egyszerűen hihetetlen, amit művelt. Fél óra után már nem számoltam hanyadik orgazmusomnál járok és csak folytatta és folytatta és folytatta. Elképesztő...

Eddig úgy gondoltam, és azért gondolom most is, hogy alapvetően nagyon jó szexuális élettel rendelkezem, amibe beletartozott néhány szar dugás, és néhány eszméletlen jó is. De most ez után, rengeteg megválaszolatlan kérdés kavarog a fejemben. Mi van ez után? Be lehet érni ennél kevesebbel, miután már puncival érzékelhetően rájössz, hogy ezt úgy is lehet, hogy tényleg kikapcsol benned minden és csak élvezel és élvezel és élvezel...

Ehhez az élményhez képest életem eddigi legjobb numerája is csak egy jó oké megvolt típussá minősül át, holott pontosan tudom, hogy akkor is akkorákat élveztem, mint addig soha. Barátnőm azt mondta, hogy majd ha találkozom egy olyannal, akibe szerelmes is vagyok meg még a szex is jó. De hiszen volt ilyenem és egyszerűen a nyomába sem ér ennek...

Most egyfelől nagyon szerencsésnek érzem magamat azért, hogy egy ilyet átélhettem, és a srácot receptre írnám fel az összes fapinának, ugyanakkor kicsit kétségbe is estem most, hogy oké, de innen merre tovább, mert nem minden fán terem egy ilyen faszi...

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr964576374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása