Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szánt szándékú szadizás folyik itt kérem... A picsába, az egóm most háborog ám rendesen. Még egy pusztán szexre épülő kapcsolat esetében is, ha az ember lányának a képébe tolják a másik nőt, méghozzá direktbe, hát mint mondjak. Mocskosul szar érzés. Mer ugye, amiről nem tudsz, vagy ügyesség miatt nem jössz rá, az nem tud bántani. Nade így, hogy még kérkednek is vele, direktbe, na így már sok ez...

Persze tudtam a dologról, és ennek tudatában mentem bele az egészbe, de ki a fene gondolta azt, hogy ennek majd az lesz a következménye, hogy két röpke dugás után direktbe elém tolják a másik nőt?

Most vagy az van, hogy le kell vonjam a tanulságot és azt mondani, hogy ami ment a 20-as éveimben, az már nem megy most 30 fölött. 20-as éveimben is volt jó pár olyan viszonyom, ahol nem én voltam az egyetlen nő adott férfi számára, csak ők voltak annyira tapintatosak és ezt nem plakátolták ki a számomra. Azóta eltelt pár év, tudom, hogy változtam, lehet ebben is?

Vagy hagyom egót lecsillapodni (nem tudom, hogy ez bekövetkezik-e) és majd minden alakul úgy, ahogy alakulnia kell, bár ezt egy kicsit papucsállatka hozzáállásnak érzem. Az utóbbi évek alatt hozzászoktam, hogy ami a szívemen az a számon. Igaz, itt a szívemen még nincs semmi, most az egómnak basztak oda egyet rendesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr514373263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása