Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedd volt utóbbi időszakom egyik legpocsékabb napja. Szőke sehol, Szexzsenim közölte, hogy szerelmes és most hűséges típust játszik, úgyhogy ágyő, egy korábbi szexkapcsolatom összeszedett egy hibbant nőt, aki nemcsak zaklat, de aznap már fenyegetőzésbe is átment, és az aznap esti szexrandim netgaliba plusz csattanás miatt lemondta az esti dugást, miközben én meg emiatt passzoltam délután egy jónak ígérkező numerát (oké, hogy ezt csütörtökön bepótoltam, de ezt kedden még nem tudhattam...)

Ráadásul a kapott információk nagy részéről én úgy gondoltam, hogy kamu. Szexzseninél kifejezetten az volt az érzésem, hogy ezt az egészet csak azért mondja, mert le akar passzolni. Az esti randinál meg, na az meg úgy volt furi, ahogy volt... Ha két hétig azt hallgatom egy pasitól majd minden este, hogy most azonnal kocsiba vágja magát és jön megdugni, majd mikor végre tényleg itt az alkalom, akkor meg eltűnik, az megint az átejtős történet...

Ennek megfelelően tegnap az összes olyan "Are you free tonight" kapcsolatomat töröltem a telefonomból, amiről úgy gondoltam, hogy a jövőre nézve már nincs relevanciája. Köztük Zseniét is (csak egy mellék száll, egy teljes posztot nem ér a dolog, de Szőke annyira nem bírja, ha Zseniről beszélek, hogy csak "Szexmajomki"-nek hívja...). Na szóval telszámok tegnap kitöröl, erre ma reggel a következő sms fogad: "áll a faszom, ha akarod siess mielőtt meggondolom magamat". Naná, hogy akartam. Ezt a pasit nem lehet nem akarni...

Zsenihez képest ez most csak egy rapid menet volt a maga 40 percével, de most is akkorát élveztem, hogy még a kezemből is kiszaladt a vér, annyira, hogy zsibbadni kezdett, és remegett minden porcikám. És mikor ilyenkor teljesen rám fekszik, hát attól meg kikészülök, pozitív értelemben :)

Akkor egy dög ez a faszi, egy pimasz rohadék, ha nem lennék érzelmileg teljesen másnál, még a fejemet is el tudná csavarni ezzel a szemtelen és magabiztos stílusával... Hogy ez most egy búcsúszex volt-e, vagy lesz ennek még folytatása, majd az idő eldönti!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr614657893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása