Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kemény egyeztetések árán, de csak sikerült péntek este egy farkat varázsolni a számba, méghozzá az egyik kedvencemet. Mikor először megláttam teljese pompájában ezelőtt pár hónapja, csak annyi tudtam kinyögni, hogy gyönyörű. Azóta is élvezettel cuppogok rajta. 16 centi hosszú és mindehez arányosan vastag is. A szőrtelenségére akkurátusan ügyel a gazdája, ami egy hihetetlen nagy öröm, mert etéren eddig minidg csak ígéretekkel találkoztam, aztán valahogy pont mindig nálam nem jutott idő a borotválásra... Szóval élvezet volt cuppogni ezen a szépségen.

Bármennyire is izgalmas volt sokak számára cybersóhajom, akárkit nem szopok le csak úgy... szeretem azért tudni a szopásom tárgyáról, hogy ha arról van szó, akkor viszonzást is kapok, a sokszor rámtörő önzetlenség után. Eddig még csak egy olyan pasival hozott össze a sors, aki visszaélt ezzel. Egy kollégám az, én kedvet kaptam hozzá, őt meg a melleim varázsolták el. Rövid levelezés után sor is került az első légyottra az iroda egyik eldugott szegletében munka közben. A pasi oda volt meg vissza attól, ahogy elélvezhetett a számba, én meg elégedett voltam magammal. Összegezve az egészet, az egy év leforgása alatt kb tíz alkalommal élvezett bele a számba, és ezért cserébe annyit kaptam, hogy néha mesimizte a melleimet, pedig egyszer kétszer azért lett volna rá ingerenciám, hogy jó alaposan megdugjon azért, vagy legalább ujjazzon meg vagy valami...

Bár utólag belegondolva, a melleimet is csak úgy markolászta, mint egy tinédzser, aki életében akkor tart a kezében először ilyet, szóval lehet, hogy jobb is, hogy abból a dugásból aztán nem lett semmi. A farka sem volt igazán a zsánerem. Kb 12-13 centi lehetett, viszont írtózatosan vastag volt, a mutató és hüvelyk ujjam, körbe sem érte. A makkja pedig nem az a szép ívelt forma volt, ami arra ingerel, hogy mint egy ringlispil járjon rajta körbe körbe a nyelvem. A pereme az a sima kör formájú, a makk pedig az a csúcsos fajta. És hát nagy jóindulattal tudom csak ráfogni, hogy az a kreatív fazonigazított forma volt (birom, hogy a pasik ezzel a jelzővel öntik formában azt, hogy minimális odafigyeléssel lecsapkodják a szőrszálak végét egy életlen ollóval..), viszont volt kettő darab szőrszál magán a farok törzsön is, amit viszont egyáltalán nem tüntetett el onnét a gazdája... brrrrr.

A születés napján, tavalay novemberben volt bennem utoljára, bár akkor már inkább csak a számba vertem a varkát, minthogy becsülettel leszoptam volna. Azóta köszönettel visszautasítom ezt a lehetőséget, átsegítettem őt  a gyerekvárás/születés alatti nehéz időszakon, úgyhogy az asszony jön nekem eggyel. (meg annak a számtalan más csajnak, aki szintén ilyen jófej ezzel a kis zsonglőrrel)

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr722024647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása