Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexzseni Én és Ő

2012.09.07. 00:38

Épp egy pohár bort kezdtem volna el élvezni este, mikor a telefonomra néztem és ott villogott egy üzenet: "egy hármas ma este?" Tőle jött, képtelen voltam nemet mondani. Régóta vágytam már rá, hogy egy nővel is szexeljek, és a hármas gondolata sem volt idegen tőlem soha, de most nem számított. Rá vágytam és hogy ő ebbe még mit akart bele vinni, édes mindegy volt.

Fogalmam sincs, hogyan jutottam el a házig. Borzalmasan vágytam rá, de közben meg iszonyatosan haragudtam is magamra. Nem kicsit piszkálta az egomat, hogy miután folyamatosan lepattintott mondván, nem lehet, ő most csak füttyentett egyet és én már ugrottam is. Épp a barátnőmnek puffogtam erről, mikor ő is megérkezett a másik nővel. Mondott róla valamit, hogy ő kicsoda micsoda, de nem figyeltem rá oda, teljesen lényegtelen volt, hogy ki a másik nő.

Felmentünk a szobába, ledobtuk a ruhát. Mindhárman az ágyon voltunk, ott volt előttem az álló farka, muszáj volt azonnal a számba venni. A másik nő is odajött mellém, hogy ő is 

szopja a farkát. Csókolózni kezdtünk, miközben a farka is a szánkban volt. Először őt kezdte el dugni, engem közben kézzel izgatott, a csajjal mi tovább csókolóztunk, aztán miközben a melleit nyalogattam, kezemmel a csiklóját simogattam, hamar elélvezett.

Szexzseni kiadta az újabb utasítást: én jövök és a másik visszaadhatja nekem, amit tőlem kapott. Már majdnem attól elélveztem, hogy belém tolta a farkát. Tudja, hogy szeretem, lassan tolja a fejét be, aztán egy hirtelen mozdulattal tövig nyomta magát belém. Egy idő után megint megkérdezte tőlem, hogy hiányoztam-e neki. Nem igazán értem, hogy miért olyan fontos ez neki, és hogy kifejezetten tőlem, dehát persze, hogy hiányzott. Minden nap el tudnám viselni, ahogy felültet a hintára és addig hagy élvezni, amíg bírja szusszal.

Miután többször is elélveztem így, megint jött az ukász, hogy akkor itt az ideje, hogy puncit nyaljak. Ekkor partnernőnk fellázadt, hogy miért mindig csak Zseni mondja meg, hogy mi legyen. Ezen Zseni elmosolyodott, azt mondta, oké, akkor ezt még így csináljuk, utána meg majd akkor mi jövünk. Négykézláb odahajoltam a puncijához és nyalni kezdtem, miközben hátulról kezdett el Zseni kefélni. Teljesen ösztönből jött minden mozdulat, és hamar éreztem az ismerős punci összehúzódásokat, ahogy elélvezett.

Zseninek annyira tetszett az egész, hogy fotózkodást indítványozott, egyikünknek sem volt ellenére. Miközben ő elszaladt a telefonjáért, mi folytattuk ketten. Egymásra feküdtünk és csókolózás közben az élvezettől jócskán nedves puncikat egymáshoz dörzsöltük. Mikor visszaért elkészült az első pár fotó így, aztán jött a csere, engem nyalt a másik nő, miközben őt kefélte. Mindketten elélveztünk.

Na akkor most mondjátok ti, hogy folytassuk. Legnagyobb meglepetésemre, a másik, aki az egészet kezdeményezte, ekkor meg sem tudott szólalni, úgyhogy önző módon a hátamra vetettem magamat, hogy akkor gyere és dugj, ahogy szoktál. Mikor ismét elérkezettnek látta az időt a cserére, megint csak feltette a kérdés, hogy akkor hogy folytassuk, megint semmi válasz a 3. féltől, így megint én vehettem át az irányító szerepét. Átirányítottam Zsenit a csajba, a háta mögé kerültem, és miközben kefélte a csajt hátulról, egy picit lejjebb nyomtam. Két ujjammal rászorítottam a farka tövére, ami ki-be járt a punciból, közben pedig a fenekét kezdtem el izgatni a nyelvemmel, és közben néha belekarmoltam a hátába. Egyszer csak hátra fordult felém és közölte, hogy ez most kurvajó, amit csinálok. Mindeközben összevillant a tekintetünk, és nem is tudom, talán valamiféle összhangot éreztem meg ott kettőnk között.

Ezután már csak az volt hátra, hogy ketten addig szopjuk a farkát, míg el nem élvez. Utána gyorsan összekaptuk magunkat és mindenki indult, amerre dolga volt. Miközben vezettem, felváltva mosolyogtam és dühöngtem, hogy hogy lehetek ennyire hülye. Iszonyatosan vonz ez a férfi, képtelen vagyok neki nemet mondani, de ez így nem jó, mert nem érzem jól magamat miatta még egy kurvajó szex után sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr414796535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása