Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kellemes meglepi

2012.04.10. 01:08

Nem szeretem ezt az ünnepet. Minden évben menekülök otthonról ilyenkor, hogy még véletlenül se kelljen a locsolkodókkal bájolognom. De ma valami máshogy történt. Reser felhívott, hogy ma Pesten van, találkozzunk. Meglepett, mert egy hete még azt mondta, hogy legkorábban április közepén fogunk tudni találkozni, addig Európa különböző pontjain bizniszmenkedik. Egyetlen feltételem volt: a locsolkodósdi eszébe se jusson, nem tiltakozott, úgyhogy kocsiba vágtam magamat és 20 perc múlva már nála voltam.

És ott várt életem eddigi legédesebb húsvéti meglepetése, egy kád teli illatos meleg vízzel a fürdő pedig gyertyafényárban úszott. Nem vagyok egy romantikus alkat, de ott akkor szóhoz se tudtam jutni. Átölelt hátulról, "Tudom mennyire át tudsz fagyni, és nem bírtam kihagyni ezt lehetőséget húsvétkor, úgyhogy nyomás a vízbe" - duruzsolta a fülembe, tudja mennyire megőrülök a hangjáért így. A ruha gyorsan lekerült mindkettőnkről és már a vízben is voltunk.

Kívántam őt, magamban akartam érezni, de a pillanatot is szerettem volna kiélvezni. Alig bújtam hozzá már a csípőmnél éreztem, ahogy keményedik a farka. Próbáltunk beszélgetni, de miután a keze kezelésbe vette a puncim már csak a nyögésemet lehetett hallani a lakásba. Egy idő után nem bírtam tovább, kiugrottam a kádból magamra csavartam a meleg törülközött és elindultam az ágy felé. A hátamra feküdtem és két kezemet felé nyújtva sürgettem, hogy jöjjön már. A lábaim  térdelt és a farka végével elkezdte masszírozni a puncimat. Legszívesebben átfogtam volna a lábaimmal és magamba rántottam volna, de hagytam hogy kínozzon. Könyörögtem neki a szemeimmel, de ő csak mosolygott rám, aztán egyszer csak megéreztem, ahogy belém mártja magát. Épp csak a hegyével hatolt belém párszor, aztán lefogott és tövig nyomta magát és megállt, nem mozdult. Végem volt, éreztem még pár ilyen és elélvezek.

 Gyors menet volt, de így kellemes lett ez a hülye nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr764373094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása