Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Múltkori kifakadásom után, mikor önérzeti kérdést csináltam abból, hogy egy füttyentésre ugrok, megtapasztalhattam milyen az, ha tényleg nemet mondok. A nagy találgatásokat megelőzve közlöm:

NEM JÓ...

Az ágyamon feküdtem, kezemben a telefon, mikor egyszer csak megcsörren, Zseni az, mehetnék egy hármasra. Szívem szerint rohantam volna megint, persze, de már ittam is, így vezetés már kizárva, meg a doki sugallata is ott csengett a fülemben, hogy jót tenne a felépülésemnek, ha mindennemű szexuális tevékenységtől kímélném most magamat egy időre. Úgyhogy egy-szó-mint-száz a körülmények összjátéka miatt, azt kellett mondanom ott és akkor, hogy sajnos nem megy.

Miután letettem a telefont, borzalmasan éreztem magamat. Sokkal rosszabb érzés volt, mint amit a sértett egom gerjesztett. Majd egy órán át járkáltam a lakásban fel s alá és iszonyatosan tehetetlennek éreztem magamat. Aztán meg dühös voltam magamra, amiért ez ennyire kiborít.

Hiányzik

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr664977002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása