Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabad lett a lakás, körbeírtam a fiúknak, hogy itt a lehetőség, és legnagyobb meglepetésemre Cukiszöszi bejelentkezett, hogy pont jó az időpont. Nem akartam elhinni, nem is bíztam benne, hogy tényleg meg fog jelenni, de eljött. Megint átfutott rajtam azaz érzés, hogy ez a pasi annyira, de annyira bejön nekem, emberileg is, már amennyi látni enged magából (bár van egy olyan érzésem, hogy nagy gazember ez is), és külsőleg is.

Pár mondat után megkért, hogy csináljak valami zenét. Miközben távirányítót nyomkorásztam, leült mögém és elkezdett simogatni és csókolni, gyakorlatilag azonnal elolvadtam. Minden mozdulata, minden érintése annyira a helyén volt, és az a finom hullámzás is az a ritmus volt, amiért megőrülök. Mikor a fülembe suttogta, hogy áll tőlem a farka, nekem végem volt, érezni akartam, mindenemmel.

A kanapééról az ágyra mentünk. Látni, érinteni akartam a farkát. Közös erővel kihámoztunk a nadrágból. Gyönyörű és kőkemény. Szopni kezdtem, nem bírtam betelni vele, csak még többet és

 többet akartam belőle. Egy idő után nem hagyta, hogy tovább csináljam, az ágyra parancsolt, és most ő vette a puncim felé az irányt. Körbenyalogatta a combomat, végigcsókol bugyin keresztül. Megkértem, hogy harapjon belém és engedelmesen megtette. Aztán lerántotta rólam a bugyimat, felhajtotta a lábaimat, és a fenekemtől indulva végignyalta az egész puncimat. Istenien nyalt, már nem voltam messze attól, hogy elélvezzek, mikor abbahagyta, és a szám elé tolta a farkát. Miközben szoptam, a ujjaival izgatta a csiklómat tovább, pontosan ismerte a megfelelő mozdulatot. Ekkor már majdnem remegtem azért, hogy a kemény farka a puncimban legyen.

Csak gondolnom kellett rá, és még mielőtt hangosan kimondtam volna ezen vágyamat már a lábaim között térdelt, és tolta belém magát. Vastag farka van, minden centiméterét éreztem, ahogy csúszik egyre beljebb és beljebb. Pár mozdulat után megkértem, hogy tolja belém magát teljesen és maradjon úgy. Veszettül jó érzés volt az a pár másodperc.

Az elkövetkező félórában hihetetlen dolgokat éltem meg. Remegtem, miközben elélveztem tőle, folyton biztatott, hogy mondjam mit szeretnék, de nem kellett mondanom. Mikor már épp vettem volna a levegőt, hogy mondjak valamit, ő addigra már épp azt csinálta, amit kérni szerettem volna, így a levegő végül egy nyögés formájában jött ki belőlem. Ő volt az első, akivel majdnem elélveztem anális szex közben is, de azt sajnos idő előtt be kellett fejeznünk, néhány kivédhetetlen biológiai folyamat miatt. 

Ekkor a hátára feküdt, én szopni kezdtem. Kis idő után közölte, hogy szeretné, ha addig csinálnám, míg el nem élvez. Szeretem, ha így ér véget a szex, jó ilyenkor figyelni a másikat, és látni, hallani, érezni, hogy élvezik azt, amit csinálok. Hagyta, hogy játsszam vele. A farka egyre keményebb lett. Nála nem éreztem azt a lüktetés a farkában a kilövellés előtt, de nem is kellett, mert mondta ő magától, hogy mi történik. Számomra ennyire élvezetesen férfi még nem élvezett tőlem, mint ő.

Nagyon bejön a szex vele. Olyan,mint Szexzsenivel, annak ellenére, hogy a kettő össze sem hasonlítható, mert teljesen más élmény. Jó lenne, ha ennek még lenne folytatása, bár valami nekem azt súgja, hogy most egy ideig vagy talán soha többé, nem hallok felőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr764977007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fernandes 2013.07.28. 19:24:57

Hungry, kicsit elhanyagoltad a blogod nemde? :(
süti beállítások módosítása