Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dugás félálomba

2012.02.26. 22:54

A hasamon fekszem, a lábaim szanaszét, egy fekete atléta van csak rajtam, de így is melegem van. Még nem alszom, de már nem sok kell hozzá, már eljött a kellemes kábulat. Éjfél felé járhat, mikor zaj jön a bejárati ajtó felől, megjött. Nincs már erőm felkelni, hogy üdvözöljem, attól már bágyadtabb vagyok. Hallom, ahogy a fürdőben matat, majd ahogy folyik a víz. Bejön a hálóba, érzem, ahogy a tekintete rámtapad. Azt hiszi alszom, nem bújik hozzám és nem kelt fel. A lábaim közé térdel, és a farkát a puncimhoz dörzsöli. Egyre keményebb lesz, ettől az érzéstől pedig egyre nedvesebb leszek. A kezeivel a fenekemet simogatja, míg a kemény farka a fenekem között siklik előre hátra. Fölémhajol és a fülembe súgja, hazaértem édes, hát akkor mért csak a küszöbön állsz, gyere be végre, válaszoltam. Ekkor visszatérdelt a lábaim közé, kicsit feljebb húzta a csípőmet, néhányszor végighúzta a makkot a pucimon, majd finoman, lassan betolta, csak a hegyét. Aztán ugyan ilyen óvatosan kihúzta belőlem. Ekkor megfogta a csípőmet, megint lassan betolta addig, míg a makkot elnyeltem, aztán egy határozott rántással tövig nyomta. Már ettől majdnem elélveztem. Keményen markolta a csípőmet, miközben kefélte a puncimat, egyre jobban tocsogtam, már csak pár rántás, és én készvagyok. Gyorsul a tempó, már nyögés sem jön ki a torkomon, hirtelen megfeszül minden, és élvezek. Lüktet mindenem, a puncim élvezettel szorítja egyre erősebben a farkát, ez már neki is sok, kirántja magát belőlem és ráélvez a fenekemre. Csak lihegünk, én visszahanyatlok az ágyra, ő mellém zuhan, jöhet az alvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr582094581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása