Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem vagyok normális...

2012.08.21. 23:29

Az utóbbi hetekben két olyan dolog is történt, ami eléggé rosszul érintett. Az egyik, hogy Szexzseni képtelen volt annyira férfiként viselkedni, hogy a képembe merje mondani, hogy szeva csajszi ennyi voltál. Még mindig fenntartja ezt a barátnősdi mesét, de hülye azért nem vagyok. Ugyanakkor mégsem tudok átsiklani felette csak úgy, hogy hm oké ez van, majd jön következő. Mer basszus hiányzik azaz ölelés, ahogy a hátam alá nyúl szex közben és rám hajol, és közben a fülembe dörmög, hogy 'na mi van?'... Nem vagyok normális...

A másik meg CukiSzöszi ahogy felszívódott. Kb. két hónapja találkoztunk, akkor csak beszélgettünk egy keveset. Szimpatikus volt, azóta néha kicsit akadozva ugyan, de e-mail kapcsolatban voltunk. Már többször majdnem összejött, hogy szexeljünk, de vagy nála vagy nálam jött közbe valami. Múlt héten azonban történt valami. Elvileg megbeszéltünk szerdára egy randit, amit ugyan nem mondott le, de teljesen eltűnt azóta, nem reagál semmire, így a randi sem jött össze. Pedig iszonyatosan bejön a stílusa, rohadtul kívánom, és elmondhatatlanul kíváncsi vagyok arra, hogy mindaz, amit leírtunk, végülis milyen lenne vele a valóságban. Azóta kb. óránként nézek rá a telefonomra, frissítem a mélfiókomat (nem tudom, miért csinálom ezt), hogy esetleg jelentkezett-e... de nem... már egy hete kámforrá vált...

A mélypont tán az volt, mikor pénteken azon kaptam magamat, hogy öt percenként nyúlok a telefon után. Mániákusan nyomogatom, hogy frissítés-frissítés-frissítés, közben meg jön egy sms Szexzsenitől "Sajnos nem megy:(". Egy darabig még ültem a gép előtt, aztán kimentem egy kicsit kiszellőztetni a fejemet. Mire visszaértem mindenki reklamálta, hogy hol voltam 20 percen keresztül. Nem igazán tudtam mit mondani neki. Csak belül mondogattam magamnak, hogy nem vagy normális...

A bejegyzés trackback címe:

https://hungrygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr634725016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása